Naar hoofdinhoud
Logo ROV Oost-Nederland

Tim Coronel lanceert MONO-campagne in Oost-Nederland

Geplaatst op 18-05-2021

Sociale media en verkeer vormt gevaarlijke ontwikkeling

Het afgelopen jaar is het aantal verkeersdoden iets gedaald, maar het zijn er nog steeds veel te veel. Afleiding in het verkeer is daarvan één van de oorzaken. Vooral de combinatie van sociale media en verkeer vormt een gevaarlijke ontwikkeling. Als ambassadeur van MONO-zakelijk ging Tim Coronel hier kort over in gesprek met Hans van der Sleen. Hij is naast wethouder van de gemeente Voorst ook vertegenwoordiger verkeersveiligheid in de regio Gelderland. Tim Stelde de telefoon van Hans in op niet storen en vroeg hem de MONO-vlag te hijsen. Ze roepen hiermee iedereen op om ook MONO te rijden.

Rij jij ook MONO?

Het campagneteam sprak bezoekers van het tankstation aan over het belang van MONO rijden en hielpen bij het instellen van de niet storen-functie. Ze kregen koffie aangeboden van Starbucks in een MONO-koffiebeker en konden met Tim op de foto. Vanaf 17 mei zijn de hele week bij ruim 80 tankstations in Gelderland en Overijssel advertenties te zien waarin Tim oproept om MONO te rijden. Spot jij Tim Coronel tijdens het tanken?