Blogs
Onze medewerkers bloggen regelmatig over onderwerpen waar zij mee bezig zijn.
Onze medewerkers bloggen regelmatig over onderwerpen waar zij mee bezig zijn.
En toen stond alles plotseling stil. Programmamanager Nicole van Zomeren blikt terug op de afgelopen periode, waarin alles anders was en tóch hetzelfde bleef.
Ga verderEen hond als een kerstboom. Communicatieadviseur Albertine Duiven ziet dat sommige weggebruikers geen aanmoediging meer nodig hebben om goed zichtbaar te zijn in het donker.
Ga verder"Zodra ik een biepje, pliepje of een rinkel hoor, graait mijn hand al automatisch naar mijn telefoon." Gedragsdeskundige Linda Looijmans over afleiding, MONO en het afleren van gewoontes.
Ga verderProgrammamanager Karsten ten Heggeler: "Verkeersveiligheid zal vermoedelijk nooit een sexy imago krijgen, maar het is op dit moment wél een hot item."
Ga verder“Kijk, het sneeuwt!” Als kind was er geen groter geluk denkbaar dan de eerste sneeuwvlokken. Maar tegenwoordig juicht Jolien niet meer zo hard als het sneeuwt. Gelukkig kreeg ze waardevolle tips voor als ze toch de weg op moet.
Ga verder“Wat heb jij nou gedaan” vroeg het thuisfront zich verwonderd af toen communicatieadviseur Albertine Duiven vorige week thuis kwam. Soms neem je je werk letterlijk mee naar huis.
Ga verderAdviseur verkeersveiligheid Marco Wigbers over veilig fietsende senioren en de twee fietshelmen die bij zijn ouders op de kapstok prijken.
Ga verderProgrammamanager Karsten ten Heggeler over Rutte 3, ons werkplan en hoe ROV Oost-Nederland ooit overbodig hoopt te zijn.
Ga verderAdviseur verkeersveiligheid Linda Oberink over alcohol en verkeersdeelname: "En dan realiseer ik me na een paar wijntjes dat ik ook nog naar huis moet rijden."
Ga verderCommunicatieadviseur Albertine Duiven blogt over de campagne 2 Seconden Afstand. Net als iedereen, heeft zij weleens haast.
Ga verderAdviseur verkeersveiligheid Linda Oberink schreef voor Stichting PakAn een blog in het Achterhoek Nieuws over verkeersveiligheid en alcohol. Zij stelt de stichting voor een leuke uitdaging.
Ga verderThijs Homan (tot eind 2017 contactpersoon voor de campagnes Fietsmodus, Fietsverlichting, De scholen zijn weer begonnen en Snelheid) schrijft waarom hij de fietsverlichtingscampagne belangrijk vindt.
Ga verderCommunicatieadviseur Albertine over waarom zij zo van verkiezingstijd houdt. En over de rol die verkeersveiligheid in de campagnes van de partijen speelt.
Ga verder